Πρωταγωνιστούν: Τάκης Βλαστός, Ρένος Μάντης, Πάνος Κρανιδιώτης, Πάνος Αναστασόπουλος, Όλια Λαζαρίδου, Νίκος Χατζόπουλος, Νίκος Κορόγιαννης, Μαρίνα Ξένου, Μάνος Βακούσης, Κρις Αγγέλου, Κίττυ Αρσένη, Κατερίνα Χέλμη, Κατερίνα Λέχου, Θεοδόσης Ζαννής, Ηλίας Λογοθέτης, Έρση Μιλεκένζου, Δημήτρης Καμπερίδης, Γιάννης Ροζάκης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Αντώνης Φραγκάκης, Ανδρέας Νάτσιος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Ακύλας Καραζήσης, Δημήτρης Ζακυνθυνός, Δημήτρης Σιακάρας
Έτος έναρξης προβολής: 1995
Κανάλι Προβολής: ΕΡΤ
Υπόθεση
Tο τελευταίο έργο του ΣΤΡΑΤΗ ΤΣΙΡΚΑ, το πολιτικό μυθιστόρημα «ΧΑΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ», αφορά την ταραγμένη πολιτικά εποχή της δεκαετίας του 60, την επταετία της Δικτατορίας και τη Μεταπολίτευση. Ο ΑΝΔΡΕΑΣ, πολιτικός πρόσφυγας από την εποχή του Εμφυλίου Πολέμου, επιστρέφει στην ΑΘΗΝΑ, μετά από 18 χρόνια εξορίας. Συντελεστής της επιστροφής του στην πατρίδα είναι η θεία του ΕΥΑΝΘΙΑ η οποία εγγυήθηκε για αυτόν. Κυριαρχεί η εντύπωση πως σύντομα η χώρα θα αντιμετωπίσει πολιτικές αναταραχές, γι αυτό και τα αγαπημένα πρόσωπα του ήρωα τον προειδοποιούν πως λόγω του πολιτικού του παρελθόντος, καλό θα ήταν να μείνει αμέτοχος στα πολιτικά γεγονότα. Ο ΑΝΔΡΕΑΣ παραμένει παρατηρητής παρόλο που τα ένστικτά του τον ωθούν στο αντίθετο. Παρουσιάζεται επίσης και η Δανο-ελβετίδα εκπατρισμένη ΦΛΩΡΑ (ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ), μια πολύ ερωτική γυναίκα, αδιάφορη όμως για την πολιτική και με καθαρά υλιστική σκέψη. Η ΦΛΩΡΑ μοιράζεται τον έκλυτο βίο ενός άλλου κόσμου, μιας παρέας Αμερικανών και άλλων ξένων, όπως αυτή, και οδηγείται βήμα-βήμα στην αυτοκαταστροφή. Τίποτα από αυτά δεν την εμποδίζει να ερωτευτεί παράφορα τον ΑΝΔΡΕΑ. Γύρω από το ζευγάρι εξυφαίνεται το δίχτυ της εθνικής προδοσίας: ξένοι πράκτορες, μυστικές υπηρεσίες και πολιτικοί μηχανορραφούν. Η Ιστορία εισβάλλει στις σχέσεις των ανθρώπων, ταράζει τις συνειδήσεις. Τα γεγονότα καλπάζουν, παραίτηση της Κυβέρνησης του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Αποστασία 1965.
(SEEDERS 9 -- LEECHERS 0)
URL: http://www.tzaba.tv/index.php?page=torrent-details&id=9befba3926c94f817fa90ee3c208bb6a6fdbbd3a
No comments:
Post a Comment