
Το GP της Τουρκίας, επόμενος αγώνας στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος έχει αλλάξει ημερομηνία αλλά και οργανωτή. Οι Τούρκοι κατέρρευσαν οικονομικά και ο Μπέρνι Έκλεστον ως από μηχανής θεός ανέλαβε την οργάνωση του αγώνα στη γείτονα χώρα. Πρέπει να θεωρείται λοιπόν δεδομένο ότι όσοι αποφασίσουν να ταξιδέψουν στη γείτονα χώρα για να παρακολουθήσουν τον αγώνα από κοντά θα απολαύσουν οργάνωση υψηλού επιπέδου.
Στα αγωνιστικά δρώμενα τώρα οι κόκκινοι είναι αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη συνέχεια. Πίσω τους McLaren και BMW βρίσκονται πολύ κοντά σε απόδοση με τους Χάμιλτον και Κουμπίτσα να επισκιάζουν τους teammate τους. Εντυπωσιακή η βελτίωση της Renault, πολύ κοντά σε απόδοση και η RBR του Άντριαν Νιούι που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τους συναδέλφους του σε Toyota και Williams – Toyota. Οι δυο αυτές ομάδες χάνουν έδαφος στη μάχη της 4ης θέσης όπου εκτός από τις Renault, Red Bull φαίνεται να μπαίνει γερά και η Honda. Στο Istanbul Park στις 11/5, οι McLaren, BMW θα πρέπει να βρουν τρόπο να σταματήσουν το σερί των Ferrari, αλλιώς το πρωτάθλημα θα αρχίσει να κοκκινίζει πρόωρα.
Όσον αφορά στο ατύχημα του Κοβαλάινεν είναι θαύμα ότι ο Φινλανδός βγήκε ανέπαφος. Για λόγους που δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί κλάταρε το εμπρός αριστερό ελαστικό της McLaren ενώ είχε μόλις 14km χρήσης. Από την βρετανική ομάδα απέκλεισαν το ενδεχόμενο προβλήματος στο τροχό παραπέμποντας στη Bridgestone. Η ΜΡ4/23 έμεινε ακυβέρνητη με 220km/h και χτύπησε στα προστατευτικά λάστιχα αφού διένυσε την αμμοπαγίδα. Ακινητοποιήθηκε σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου με μέση τιμή επιβράδυνσης τα 26G.
danis
No comments:
Post a Comment